miercuri, 5 august 2009

"Secretare"????

Sa va povestesc ce am patit eu cu "doamnele secretare" de la mine de la lic...Acum 3 saptamani ma rugat o colega sa ma duc pana la liceu sa vad pe ce data se dau corigentele la matematica si fizica.Eu ca o fata buna si saritoare ce sunt am luat-o pe Lavinia,prietena mea,si ne-am dus pana la liceu sa vad....La afisier scria mare ca, corigentele la matematica si fizica se dau pe 26 august.Saptamana trecuta ma suna alta colega corigenta si ea la matematica si imi spune ca a sunat la liceu si "doamna secretara" i-a spus ca se dau pe data de 5 august.Hmm.......:-?:-? Ne-a cam bagat in ceata si nu prea am stiut ce sa facem,asa ca m-am hotarat sa sun si eu la liceu sa vad ce imi spune.Bineinteles ca mi-a spuns alta data,adica 2 septembrie :| ....Deja ne-a dus in eroare complet si am rugat-o pe colega mea sa mai sune si ea odata.De data asta i-a raspuns doamna directoare adjuncta care a inceput sa tipe la ea si i-a inchis telefonul.
Azi dimineata la ora 8 ne-am dus toti la liceu,sa vedem cu ochii nostri cum sta treaba...."Doamnele secretare" au inceput sa tipe la noi si nu am rezolvat mare treaba cu ele.Ne-am dus sa cautam un profesor prin liceu,am avut noroc ca azi au dat cei de la SAM corigentele si am gasit un prof de matematica care ne-a explicat cum sta treaba.Data corecta este 2 septembrie.
In fine,oricum multumin "doamnelor secretare" si "doamnei director adjunct" ca ne-a stricat vacanta,in special colegului nostru care a fost nevoit sa vina de la mare acasa degeaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu